Saturday, August 6, 2011

bazar ramadhan machang

hai.. hari ini aku nak cerita kisah semalam. semalam hari sabtu. petang tu aku ada latihan brass band disebabkan telah terpilih sebagai player so perlu lah berlatih untuk drum comp tahun hadapan. aku ni bukannye terer sangat main drum. aku pun tak tahu kenapa aku dipilih..hmm ahh.. apa apa pun buat sehabis baik untuk tahun depan. aku boleh!!

lepas latihan aku dengan komander sue decide nak pergi bazar machang. sememangnya ramai manusia sedang sibuk membeli juadah berbuka puasa.ya Allah.. aku ni duk tahan je tengik pelbagai jenis air yang sememangnya menusuk kalbuku..hampir satu bazar tu kteorng round. macam macam ada.. yang tak bestnye harga dah semakin naik.. ikan kembong percik tu satu 5 ringgit?? biar betul?? mahal tuuu.. tak jadi aku beli..



yang aku beli lai chi kang,air dragon fruit, nasi dan ikan keli.. hahaha tak menarik langsung juadah aku beli!! aku tak tahu kenapa booleh beli..


then balik balik je terus prepare makanan semua..hihi..

first aku tegok air la..
 
WHATTTTTTTTTTTTTTTTT!!! TAWARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!! GLER!!!!!! 
gula habis ke??? peh peh.. sedih aku tau.. bukak puasa dengan air yang hampeh..

ikan keli pulak pedas!! huaaaa.............

dugaan ok..

lepas makan terus text kak sue..
kak sue pun sama jugak..


yang aku heran.. bukan ke kelantan ni semua terkenal dengan manis ke?? ni asal jadi tawar..tahu la puasa xp pandai2 la buat kan.. adui...sob sob sob..

No comments:

Post a Comment