Monday, May 16, 2011

jumpa kawan saya

assalamualaikum
hari ni tepat jam 2 petang saya dan twin pergi dengan selamber dek nya di klinik kesihatan untuk membuat medical check-up


firstly, masuk je jumpa si abang di kaunter depan. 
terus senyum yaa.. ( itu paling penting ya..)
then tunjukkan borang itu ya..
itulah cara caranya ya kawan kawan..hihi


abang tu siap berbual pendek dengan kita tau..
abang tu kata bertuah la saya n twin dapat tempat sama kaaan. alhamdulillah
hihi


then apa lagi isi la borang.
abang tu tolong ambilkan no. gilirin.
YA ALLAH..
0570
no sekarang:0521
boleh tahan lama la.. bukan lama la.. ni dah tahap lama giler.. tau
OH MY...


nasiblah jumpa kawan kawan saya FAHMI , ASYIKIN, ABANG,ADIK
saya berborak panjang dengan si FAHMI ni..
adake dia tak isi borang lagi???? tapi no. dah ambil.
NASIB la borang tak habis..haha


saya berborak sampai DAHAGA la weii..
tahan je la kaan..


lepas sorang sorang belah..
then barulah no saya muncul..
jeng jeng jeng


no. 0570
diulangi 0570
AKHIRNYA!! WIIT WIIT.. HAPPY SANGAT..
rasa nak lompat lompat lompat
tapi apakan daya.. kesopanan harus dijaga..
kuang kuang kuang....


selesai semuanya.. hari rabu pula datang kembali..
see you there doktor!!
SARANGHAE!
macam doktor tu kenal aku.

2 comments:

  1. dan2 je last skali ada "saranghae"..hahaha..amalina ada twin ye??bestnye..nt tjk la gmbr korang berdua

    ReplyDelete