Tuesday, May 17, 2011

hang out!! yeay

assalamualaikum
semalam iaitu pada hari selasa kami keluar jalan jalan lagi..
ngeh ngeh ngeh
mula mula pergi lepak rumah dayah
talk2 dengan mak dayah
makan jemput2 dayah buat.. sambil tengok tv oke
tepat jam 12 kiteorg gerak pergi KMART.
beli tudung kat sana.
RM40. mahal tau..
then kiteorng gerak WETEX.. tunggu cik suha then gi lunch.


meh titew kenalkan dari kiri tulah cik suha,saya,twin and dayah.
sampai je restoran ni terus ambil gambar.
ni belum order pape lagi..

masa ni tgh tunggu order..lapar nih
oke..order dah siap..tapi masa ni saya punye belum lagi siap. tu la jadi camtu...
ha.. ini eka.. kawan baik lama saya..hihi..sebelah dia tu saya.. saya crop sebab chubby sangat..haha=)

terima kasih banyak pada eka sebab belanja sehelai baju GIORDANO.
SAYA SIZE XL
EKA S

tengok betapa banyak nye beza size baju..seeeeeeee...
haha
nilah penangan makan tidur ye..
lepasni dah sambung blaja insyaallah susut balik..amin.. hope sangat lahh..
hihihihiiiiiiiiiiiiii=)


No comments:

Post a Comment