Sunday, May 15, 2011

selamat hari guru!!

assalamualaikum semua and hello to everyone who read my entry..


hari ini hari yang sangat special habis kerana ya kerana hari ni hari guru laa.. TERIMA KASIH CIKGU!!
ucapan yang indah ini saya tujukan kepada MAK saya!! huh? asal pulak? 


mak titew cikgu la.. nama nya cikgu Che Mazidah dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Abong..
beliau juga merupakan guru kelas saya pada tahun 2010.. 


eh MAK JADI GURU KELAS??
sila jeles sekarang


saya juga nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru di SKBB2,SKUE,SMKSEDAR dan SMKSA.
wooo banyak tak sekolah saya?? biasalah suke berpindah2.. dapat banyak pengalaman tau..


APAKAH HUKUMAN YANG PERNAH ANDA TERIMA DARIPADA SEORANG GURU?


saya pernah dicubit oleh cikgu sejarah kerana tak siap keje sekolah..mase tu form 3 awal bulan..


saya kena rotan dengan cikgu kimia oleh sebab yang sama


pernah kena cubit dengan guru pengawas sebab duduk di beranda sekolah sambil melihat bangunan sedang diruntuhkan..


kena tarik telinga dengan cikgu sk rendah sebab tak beratur sebelum balik.


kena jalan itik round2 satu kelas sebab bising. mase tu memang sakit ah kaki..


itu jelah pengalaman dengan cikgu cikgu.. hukuman yang ringan2 seperti diatas biasalah..bagi sesiapa yang tak pernah kena tu mmg WA TABIK SAMA LU..


Saat yang tak pernah lupa dengan cikgu BM. cikgu ni memang baik sangat2 dengan saya. 
yelahh mase tu pun saya budak baik duduk depan..kaaan?
lepas beliau mengajar, beliau mesti berbual++ ngumpat dengan saya.
duduk depan meja saya..
hihihihi.. dan senang dapat markah tinggi..ngeh3


waktu saya di tingkatan 1.
cikgu sc saya ni memang selalu sebut nama saya..
apa2 pun soalan beliau suruh saya bangun dan jawab.
sampai ade sorang budak laki ni yang jelesiiiiiii berkata


" alaa..cikgu.... asyik asyik AMALINA jekkkkk.."


annoying giler budak tu..


nak cerita pengalaman ni memang tak habis..
nnti panjang pulakk entry saya..
hihihi




sekali lagi ya
berbahasa BI pula




HAPPY TEACHERS DAY!!!!!!!!!
SARANGHAE
JASAMU TAK KU LUPA
WA TABIK!!

2 comments: