Friday, August 19, 2011

PAGI ni sangat nyaman. sahaur tadi aku rasa malas nak bangun tapi disebabkan ketidakjemuan para grandparent aku bangun juga.. TERIMA KASIH! kalau bab solat dieorng selalu tanya sama ada aku dah solat belum. so caring I LIKE~~... bab makan pun sama mereka akan menawarkan pelbagai jenis makanan yang ada kat dapur tu. =) like princess you know!

petang ni dah nak bertolak ke sangkar. aku tak tahu la apa nasib kat sana nanti sebab hari selasa ada exam! 2 paper lagi.. account and business math. minggu depan maybe hari khamis pula nak kena tempah van balik KB! tak perlu nak susahkan sesiapa kan? tunggu masa je nak raya. baju raya dah beli! =) 

kalau dekat kolej aku tu ramai jual persiapan raya...baju,biskut,selendang, macam2 la.. kalau naik van nak g kelas mesti pakcik2 abg2 van tu pasang lagu raya..HAHA! mmg rasa la kehangatan raya tu.

aku harapkan raya tahun ni diberkati. after raya dah exam..apa bole buat kan.. just study je la kan..

No comments:

Post a Comment