Monday, August 15, 2011

aku bukanlah seorang pedendam sampai nak gaduh dengan orang kan.. tapi respect la each other. susahlah kalau orang tak faham perangai kita.. kita je faham perangai dia. kali ni aku buat perangai pun sampai batas lagi. kau tak tahu kalau aku dah hangin giler tahap maksima! style aku lau aku marah aku nak alone! masa tu kau jangan tersengeh2 nak tegur aku. kang tak pasal2 jadi lain. aku harap lepas ni kau tak ungkit lagi hal tu! (giler la aku menyampah!)

tukar topik. hari ni dah konfem nak balik KB naik van U. hihi first time kot balik dengan rakan tersayang.barang barang aku otw selesai packing. aku rasa berat beg aku ni bukn berat baju tapi berat buku. tak lama lagi nak final exam. so banyak la kerja yang lecturer bagi. huhu.. target aku mestilah nak pointer tinggi kan.. so apa lagi caiyok untuk diri sendiri!!
pagi ni aku ingat nak pergi pejabat kolej nak mintak borang permohonan kolej. aku tak naklah duduk NR. aku kan manja.. kalau apa apa kang susah. aku rasa duduk kolej lagi safe kan.

No comments:

Post a Comment