Friday, May 13, 2011

tanggungjawab bertukar

salam semua..
YA ALLAH.. penat saya duk try buka blogger dari semalam semalam..
aduii.. hari ni tiba tiba je CHAKKK..  boleh bukak..
senyum je lahh
okay.. hari ni parent saya pagi2 dah bertolak pergi GOMBAK..
hantar barang barang yang tidak diperlukan dalam rumah ini lagi..
apalagi siapa yang diserahkan 100% jadi ketua segala rumah yang bakal menguruskan segalanya??
saya lahhhh.. anak sulung yang paling rajin ++baik hati nii..(ceh betul ke??)
saya harap semua berjalan lancar..
plus mama dah masak untuk lunch so saya hanya perlu masak nasi SAHAJA oke..
banyak bende nak buat.. nak hantar ambil adik-adik kat sekolah
nak settlekan hal saya yang tak settle2 lagi..

FUHHHHHHHHHH


2 comments:

  1. ganbatte amalina !!!
    jg rumah elok2 ye^^

    ReplyDelete
  2. haha.. okay.. telah dilaksanakan dengan jayanya..=)

    ReplyDelete