Saturday, March 26, 2011

lepas frust!!

selepas dapat result SPM yang kurang membanggakan
terus balik rumah dengan dayah n twin
lepak dalam rumah..dayah intai2 rumah saya
akibat terlalu sedih saya terus ajak dayah n twin keluar petang tu..
janji pukul 3.30 so saya n twin baring2 dulu..
saya pula luangkan masa dengan menangis..
huaaaaa..
frust+kecewa+geram+gila
apa2 pun kena REDHA juga..

tepat3.30 terus gerak ambil dayah kt rumah dia..
sambil tu text eka!
tapi die tak dpt join..
die dah hangout awal dgn ~~~~~~~~~secret
so eka terpaksa balik awl n tak sempat jumpa( lagi sedih)
sampai je wetex
tgk2 je dulu..
then teman dayah ambil duit..
first pergi WATSON..
beli barang make up..haha
yang kelakar saya nak cari barang tu tak boleh..
sakit mata(pedih)tu la sape suh nangis
so twin saya tolong pilihkan.
weeeeeeee~~~

then pergi beli baju untuk adik saya
haha..tiba2 je teringat dia..
then dayah ajak pergi makan kt KFC..
dayah belanja..
thx to her..baik sgt kot**

 cara tuang sos
 sedih tak saya..
 mata bengkak~~makan banyak2 hilang frust sekejap
twin saya~~tahniah pada die..hebat!

them saya call taufiq..ajak die dtg..tapi hampeh
malu kot**haha

then dayah ajk kawan2 die..
nasib la dieorg datang tau!
bukan apa
dieorg lawak la..
selalu buat saya tergelak2!
haha
best! thumb up pada suhaimi (amy) and mok!
korang best..
weeeeeeeee

then igt nak karok
tetapi memandangkan sudah lewat ptg
saya buat keputusan 

cancel!

lain kali la

sambil tunggu parents
kteorng tunggu kt kedai kek

 muka buat2 hapi
Mok!(katanya die tak makan tgh hari) 

saya kira dalam 4 biji roti berinti die dah kebas!!

apa2 pun plan hang out lepas ambik result SPM menjadi

pokoknya hilang sikit kekecewaan saya...

gambar amy tak ada..die lah yang paling hyper kot**




4 comments:

  1. hahahaaa.. bagus.. lek ah.. aku pon truk gak.. chill sudah.. asal name aku tade dlm blog nie?? bahahhaa

    ReplyDelete
  2. owh...patutla kfc da xletak botol sos da skang...hahaha

    ReplyDelete